ditinggalkan (edited)


semalam chep tinggalkan saya.
hari ni teha tinggalkan saya.
lusa iylia pula tinggalkan saya.
dudukla saya sorang-sorang dekat kauthar.

erm, saya taulah saya nakal. tapi takkan semua orang nak tinggalkan saya kot?
lain perasaan ditinggalkan dan meninggalkan

iylia tengah menangis kat depan ni rindu ke chep.
(chep, tolong...saya tak reti pujuk orang nangis...psycho orang bagi nangis saya reti la)

+*+*+*+*+*+**+*+*+*+**+*+*+*+**+*+*+*+*+**+*+*+*+*+*

buah-buah catur telah diletakkan di posisi masing-masing.
lumpuh pasukan jika askarnya memberontak, jika bishopnya tidak bergerak mengikut langkah.

di mana pun posisi kita, walau jauh atau dekat,
laksanakan sebaiknya. kerna kerja itu kerja kita bersama.
bukti ukhuwah kita bersama.

not really good at showing love. bak kata abah, "pandai makan, pandailah simpan"
but hope dat u girls knew it already.

yeye!!! SYAHIDAH TEMANKAN SAYA!!
partner in crime summer ni..huhu~

7 comments:

fathiyyah said...

sy paham perasaan org yg ditinggalkan. tp selalu jadi watak utk meninggalkan

entry blog chep best. wpun pendek, sy pun jadi sayu

em said...

erk......tersentap hati ana.

husnafifah said...

hati masing2 dah sarat dengan rindu pada si dia
sedangkan dia yang telah pergi belum menjejak tanah dirindu
sedangkan dia yang bakal pergi masih setia menunggu waktu
moga kita diberikan kekuatan jua kesabaran
menanti detik dan titik untuk bertemu.

ni untuk antunna semua.+_+
http://www.youtube.com/watch?v=9755RnDqMFQ

[amiza malik] said...

husna tiru lagu ni. cih

em said...

sape suro mu promote sampai husna terngiang2.haha..

syahidah makin aneh skrg.
keh3~!!
jaga perempuan cantek tu baik2 milah.
jgn kac de buat macam2 yg aneh3. lol

azharian said...

K.milah2 =) sy ad kt sini temankn k.milah..tp sy tahu la sy bkn sprt k.chep,k.teha @ k.iliya =( x pe2,k.syahidah kn ad..hehe.uhibbuki fillah ^_^

putih said...

@ fathy,
a'ah..baru perasan.tiap kali, mesti nti yg meninggalkan..huhu~

@husna,
1st tyme kamu tggalkn komen..terharu2..dahla dgn lgu tgkap lentok..smartla usna >.<

@ayu,
hahaha...nak gaduh gi duk jauh2..huhu~

@em hoho,
3 bulan kursus intensif, adakah..
1- ustazah bakal jadi budak nakal?
2-atau budak nakal jadi ustazah?
=nantikan keputusannya. ;)

@azharian,
huhu~ thanx dearie...
kak syahidah partner in crime akk coz same2 x blk mesia n raya kat sni trus..(dan partner jdi chaperone utk anak2 yg tertggal di sni..huhu~)

akak sayangkan kamu kerna kamu menyayangi akk Lillahi ta'ala.
(afwan, masih x hafaz yg arab)
increase ur inner strength,dear.
u're stronger than u think.
our prayers will always accompanies u.

saya ada ramai kawan yg sayang kan saya!!!suke33 (gedik sebentar)