smile to ur new world!


huhu~
dah agak dah. bila akak secretary dah masuk, maka nama2 pun dipanggil.

sangat kagum dengan Dr Ibrahim. Cara beliau menerangkan situasi sangat-sangat sweet dan menenangkan. sungguh berciri-ciri seorang bapa.
keluar dari sebuah kesenangan membuka 10001 peluang baru kan?

maka, anisah shamilah - amal hanani - muhaimin - amir fathi - ammar,

selamat datang ke group 5, with 30 ++ egyptian's classmates.

selamat belajar bahasa arab + selamat baca buku rajin2!!

Allah dah beri booster belajar arab, Allah dah beri booster suruh baca buku lebih,
kepayahan kadang-kadang mempunyai cara unik dan tersendiri untuk melahirkan kemanisannya kan?

jom optimist dan bersedia dengan kepayahan dan kemanisan di situasi baru!!

7 comments:

Dr. E-iN said...

wow,u're amazing!
looking the hardness in different perspective=)
go go anisah-amal-ammar-muhaimin-amir fathi!

(aih,dhla no kte dekat2 ngn korang,at least bley la duk dekat2,abis,pasni canelah..)

anisahshamilah said...

kes3...

Allah bg kekuatan.. =D
tpi td ngntuk giler tyme klas kol 1..
tuhla sape soh gi minum air jagung susu byk2..
hehehe~

Anonymous said...

ooo salahkan air jagung plak eh...
pasni xyah minum da..



-amal hanani & lily-

putih said...

kes3..
alololo
jgnla merajuk mal...
tuh nasib air jagung x menyebabkn kite ponteng..siap bg energy nk blaja ptg tu, nk gi "jln" pas blk skola..
huhu~

sharifah syahirah TSM [chep] said...

nak air jagung juga!
haus ni.
lepas ni anisah shamilah dan amal hanani kena ajar saya bahasa arab.
antunna akan jadi idola saya tak lama lagi.
kalau lily nak ajar sekali pun ok juga, sebab lily kan sifoo bahasa arab. =)

mira said...

akak masuk kelas arab!wuah.sangat kuat! contoh terbaik. ^_^

anisahshamilah said...

@ chep..
waa..takotnye..chep, jgn jdikn sy idola..sy takot..huhu~
amal, dgr tu, chep nk air jagung..huhu~

@mira
huhu~ keadaan mendesak..nk wat cmne..tpi Alhamdulillah..sgt best!!
insyaAllah berterusan best.
ehem3, dah smpai mesir ker??